Δευτέρα, 29 Φεβρουαρίου 2016

Τσάι και Υγεία - Πολλαπλά Οφέλη του Τσαγιού

Από την εμφάνιση του το τσάι χρησιμοποιήθηκε για τις θεραπευτικές, τονωτικές και διεγερτικές του ιδιότητες. Από τότε πολλές επιστημονικές μελέτες απέδειξαν τις υγιεινές αρετές αυτού του φυτού. Η φήμη του ευσταθεί : καλό για την καρδιά … φαίνεται να αποτελεί επίσης μία ασπίδα εναντίον πολλών ασθενειών.
Το τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλη, γνωστή για τις προστατευτικές της ιδιότητες. Η αντιοξειδωτική της δράση βοηθάει στην καταπολέμηση της δημιουργίας ελευθέρων ριζών  στον  οργανισμό  που ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση των κυττάρων ή την εμφάνιση ασθενειών.
Τα αποτελέσματα διαφόρων επιστημονικών μελετών απ’ όλο τον κόσμο συμφωνούν στην αντιοξειδωτική δράση του τσαγιού για την προστασία εναντίον μίας πολύ διαδεδομένης αρρώστιας, τον καρκίνο.
Το τσάι έχει επίσης αποδείξει τις ευεργετικές του ιδιότητες στην πρόληψη καρδιαγγειακών ασθενειών, εμποδίζοντας την δημιουργία θρόμβων που μπορούν να φράξουν μία αρτηρία. Γενικά η κατανάλωση 3-4 φλιτζανιών τσάι την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών επεισοδίων.
Άλλες πρόσφατες μελέτες υπογραμμίζουν τις ευεργετικές ιδιότητες του τσαγιού σε μία δίαιτα. Αν θέλετε να χάσετε μερικά κιλά, πιείτε τσάι, παράλληλα με μία ισορροπημένη διατροφή και λίγη άσκηση.
Ο Δρόμος του Τσαγιού σας προτείνει μία ευρεία γκάμα συγκεκριμένων τσαγιών υγείας. Ανακαλύψτε τα άλλα κυρίως δοκιμάστε τα. Θα σας γίνουν απαραίτητα σε καθημερινή βάση.
Τσάγια για μια δίαιτα, για την υπέρταση, την χοληστερίνη, το μεταβολισμού, τσάγια που απλά θα σας βοηθήσουνε ή θα σας αναρρώσουν, τσάιτου θηλασμού, του κρυολογήματος, τσάι ενεργητικό και της χώνεψης.